Toimitus- ja palautusehdot

Tässä sivulla (ja siinä viitatuilla muilla sivuilla) ovat näillä toimitamme sinulle tuotteita (tuotteet) jotka ovat usein verkkokaupassamme (kauppa) verkko-osoitteessa www.varustehylly.fi. Pyydämme luet näitä toimitusehdot ennen kuin tilaat tuotteita kaupasta. Tilaamalla tuotteita hyväksyt nämä ehdot. Suosittelemme, että tulostat näistä ehdoista itsellesi kopion ja hyväksyt nämä ehdot klikkaa nappia "Hyväksyn ehdotuksia". pyytää et hyväksy näitä ehtoja et voi saada ennen tilaustasi.

  1. Tietoja meistä

www.varustehylly.fi Internet-sivustolla jota hoito Tuotele Oy. Y-tunnuksemme tunnukset 3494159-7 ja postiosoitteemme Korvenpääntie 194, 16280 Orimattila Puh. 040-5639226.

  1. Palvelun saatavuus

Kauppamme on tarkoitettu Suomessa asuville asiakkaille. Emme voi hyväksyä tilausta, joissa toimitus tulee Suomen automaattisesti tai Ahvenanmaalle.

  1. Asiakkaan kelpoisuus

Tilaamalla kaupasta vahvistusta, että olet täysi-ikäinen tai sinulla on vanhempiesi lupa.

  1. Sopimuksen syntyminen

a) Sopimus syntyy, kun vahvistaa tilauksesi kaupassa, klikkaat hyväksyväsi nämä ehdot ja suoritat maksun jollain hyväksymällä tavalla (maksutavat).
(b) Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen, jos tuotteen hinta kaupassa oli ilmeisen virheellinen tai tuotetta ei ole saatavilla.
(c) mahdollista joudumme peruuttaa tilauksen, palautamme viipymättä kauppahinnan.

  1. Kuluttajan palautusoikeus

(a) tilaa ostat kuluttajana, on kuluttajansuojalain mukaisesti oikeus per kauppa 30 päivän sisällä saatuasi tuotteen. Palautusta tai vaihtoa varten toimi seuraavasti, niin lähetämme sinulle palautuslähetystarran. Sähköposti: hello@hertwill.com kun otat meihin yhteyttä, ilmoita: tilausnumerosi. Ilmoita, onko tuote palautettava vai vaihdettava. Huomaa, että palautuksista ja vaihdosta veloitetaan normaali toimitusmaksu, joka vastaa tavallisia toimituskulujamme 9,90€.
(b) tarpeen vaatia, saat maksamasi rahat takaisin täyden määräisenä (ei koske takuupalautuksia) tuotteen täydellisessä alkuperäisessä kunnossa kaikissa tarvikkeineen ja pakkauksineen (jotta voimme myydä tuotteen uudelleen täyden hinnan). aiheutuva palautetta ei sisällä kaikkea sinistä kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta vastuusta, emme hyväksy palautusta.
c) Palautusoikeus ei koske erityisiä vaatimuksia:
henkilökohtaisia ​​tuotteita, sukkia ja ns. mittatilaustuotteita.

  1. Tuotteiden toimitusaika

Varastossa olevat tuotteet lähettämään 3-7 arkipäivän aikana. Asianmukainen toimi on viivästystä pyrimme suoraan ilmoittamaan saman lähettämispäivä.

  1. Tuotteiden hinnat

(a) Tuotteiden hinta on se mikä hintaksi on kaupassa ilmoitettu, ellei hinnoittelussa ole tapahtunut virhe joka on myös asiakkaalle ilmeinen.
(b) Tuotteiden hinnat sisältävät arvonäveron sen suuren aineen osalta) ilmoittat.
(c) Tuotteiden hinnat eivät sisällä lähetyskuluja.
(d) Tuotteiden hintoja milloin vain muuttaa. Tuotteen hinnaksi tulee kuitenkin se mikä sillä oli ostohetkellä, ellei hinnassa ole 7. (a) kohdassa mainittua virhettä.

  1. Vastuumme

a) Tuotteemme ovat hyvälaatuisia ja sopivat normaaliin käyttötarkoitukseensa.
(b) tarjota joiltakin tuotteilta ei vastaisi 8. (a) rajoittuneen tuotteen hintaan edellytetään voimassaolevaa lainsäädäntöä laajempaa vastuuta.
(c) Missään tulee emme vastaa välillisistä, taloudellisista tai ennalta arvaamattomista vahingoista.
(d) Emme vastaa laiminlyönneistä tai viivästyksistä, jotka johtuvat tapahtumista, viranomaisista tai muista asiantuntijasta olosuhteista, jotka ovat määräys- tai vaikutusvaltamme tai mitä muualla määrätään ylivoimaisena esteenä.

  1. Ehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa nämäehtoja, kun katsomme sen paremmin. Kuhunkin asian kauppaan kaupantekohetkenä voimassaolleitaehtoja.

  1. Riitaisuudet

(a) Pyrimme ensisijaisesti sovittelemaan kaikki Kauppaan ja sen käyttöön liittyvät riitaisuudet. todellinen sovittelu epäonnistuisi, tulee asiat tulee Lahden käräjäoikeudessa tai kuluttaja-asiakkaan kysyen hänen kotinsa alioikeudessa.
(b) Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saada asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) parantaavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.